Tea testar

Tea är nu inne i en ålder då mycket ska testas för första gången.
Många bra saker, men också en del mindre bra.

Test nr 1:


Hoppgunga



Helt okej, man kommer upp i nästan samma höjd som syrran.
MEN man kan ju inte springa efter henne.
Jag menar ska man bara hänga där?

Betyg 2,5 nappar av 5 möjliga

Test 2:

Riktig mat





Wow, dom hängde på mig en sådan där plastgrej runt halsen och
så fick jag äntligen stoppa in en sked med mat i munnen.
Vet inte hur länge jag har försökt sno åt migdom andras mat utan att lyckas.
Men nu får jag min egen!
Det finns egentligen bara en lite nackdel,
man får ont i magen om man äter för mycket.
Annars är det helt klart
SMASKENS MED SMAKISAR!

Betyg 5 nappar av 5 möjliga

Test 3:

Förflyttningar



Rymma försöker jag göra så ofta jag kan och jag blir bättre och bättre på det.
Försöker göra mitt bästa för att ta mig fram på knä. Storasyster brukar ju visa mig hur man gör när man kryper och jag studerar noga.
Betyget hade dock varit högre om vi hade haft ett mjukare golv,
man står ju trots allt på näsan ibland.

Betyg 4 nappar av 5 möjliga

Test 4

Att få tänder

Har hört att alla måste gå igenom detta men jag personligen tycker att det är helt överskattat.
Det gör ju sååååå ont!
Ofta kan jag inte ens hålla tillbaka tårarna och jag vill helt klart inte släppa mamma och pappa.
Det gör ju ännu ondare när man inte får kramas heller.
HAde det inte varit för att jag möjligen behöver tänderna senare hade det här inte fått något betyg alls!

Betyg 1 napp av 5 möjliga

RSS 2.0